Tab dig med cykling

Når du vil tabe dig, kan du med stor fordel cykeltræne. Du kan træne i lang tid uden at belaste led, sener og muskler.

Du skal i begyndelsen arbejde meget i restitutionszone og i den moderat aerobe zone, så du langsomt bliver stærkere og mere udholdende og kan øge din intensitet.

Drik vand

Du skal ikke indtage for meget energi og kulhydrat hverken inden træningen eller undervejs, men holder dig til at drikke vand og rigeligt af det. Sørg for at have en energi-gel med i lommen.

Efter træningen skal du sørge for at fylde op igen med fuldkornspasta.

Når du skal bruge træningen til fedtforbrænding er det meget vigtigt samtidig at tænke på kosten. Du får nemlig en naturlig trang til at spise mere, jo mere du træner, så tving dig selv til at spise sundt og varieret.

Vær tålmodig med træningsfremgang og vægttab – det sker langsomt. Så tro på, at det nok skal lykkes, og fortsæt din træning, så vægttabet bliver varigt.

Træn styrke og udholdenhed

Du bør tre gange om ugen træne styrke og udholdenhed af mave og ryg for at optimere kroppen til de ændrede arbejdskrav.

Programmet er lavet med 4 ugentlige træningsgange. Hent programmet fra vorespuls.dk her >>>>

Please enter Google Username or ID to start!
Example: clip360net or 116819034451508671546
Title
Caption
File name
Size
Alignment
Link to
  Open new windows
  Rel nofollow